Рубрика: Ճամբար, Ճամփորդություն

3 օրով Արատեսում

Բարև ձեզ ես Ռոբերտն եմ։ Ես և իմ ընկերները գնացել էինք 3 օրով Արատես։ Մենք Ճանապարին ուրախացանք, երգեցինք հետո կանգ առանք մի քիչ օդափոխվեցինք և շարունակեցինք մեր ճանապարհը։ Առաջին օրը երբ մենք հասանք Արատես, առատ ձյուն էր գալիս։ Ավտոբուսից իջանք և վազելով մտանք տակ։ Տնակում մենք սկսեցինք մաքրություն անել։ հետո տեղավորվեցինք ու հետո դուրս եկանք խաղալու։ Երկորդ օրը շատ հետաքրքիր անցավ, խաղեր կազմակերպեցինք, զբոսնեցինք, ես և իմ ընկերս ընկեր Դանիելի հե ֆուտբոլ էինք պարապում, գիշերը շատ երգ լսեցինք և այդպես վերջացավ մեր երկրորդ օրը։ երորդ որը մենք առավոտյան գնացինք նախաճաշելու, հետո մենք ընկերներով գնացինք տնակ և սկսեցինք մաքրել մեր սենյակը, վերջում եկավ մեր ավտոբուսը և մենք շարժվեցինք դեպի Երևան։ Ետ վերադառնալուց ուշադրություն էի դարձնում չանապարհին, որը շատ գեղեցիկ էր՝ բարձր սարերը պատված էին ձյունով իսկ ներգեվի հատվածներում կանաջ էր։

Оставьте комментарий